»Spopadli smo se z izzivi združevanja takratne gradnje in modernih vodov, s stiki med javno površino in zasebnimi dvorišči ter atriji. Velik izziv v starem mestnem jedru je predstavljala tudi sama globina gradnje, saj smo na nekaterih točkah šli več kot šest metrov globoko.«
»Zahtevna prometna infrastruktura, zahtevna logistična situacija. Nimamo na voljo veliko dostopnih poti, zato je projekt z več vidikov zahteven. Se pravi, konstrukcijsko zahteven, da je protipotresno ustrezen, da je ustrezna logistika, da bo atraktiven, da bodo ljudje z veseljem hodili tu.«
»Edina stvar, s katero se v tem trenutku še nekoliko ukvarjamo, je odvodnjavanje, ker je bil projekt narejen pred poplavami, zato želimo še enkrat preveriti, ali so vse stvari sprojektirane tako, kot je treba.«
»Veseli me, da gre tu tudi za zelo zanimive programske rešitve, v smislu oblikovanja nekega novega strukturnega središča v centru mesta, v povezavi s prenovo kulturne dediščine, v povezavi z oživljanjem mestnega jedra, v povezavi s povezovanjem sodobnih vsebin s tradicionalnimi. Tudi čisto prostorsko-arhitekturno gre za neke inovacije.«
»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju